Hejsan Hejsan :D

Nu har jag också skaffat blogg :D
Idag så vaknade jag vid tolv tiden och åt frukost med den lilla familjen :P ,
sedan så gjorde jag inte så mycket fram till 2-3 tiden då jag tog ett bad och gjorde mig iordning.
sedan så åt vi varma mackor till middag och så kom min morbror kari på besök.
Senare kom cicci och raimo och förfestade här hemma hos oss för att sedan gå ner med mamma och pontus till agustifestivalen.
Och nu sitter jag här och skriver mitt första inlägg på bloggen och äter gott och blandat och dricker festis :D
puss och kram skumm banan <3

dagens outfit :D

Kommentarer
Postat av: alexandRa

gött att du också skaffat blogg nu :D ,

fiin är den :), (L)

2009-08-30 @ 21:22:11
URL: http://www.faaag-z.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0