Sega söndagen :(

Börjar känna på natten till söndagen att jag börjar må mer och mer dåligt och mycket riktigt när man vaknar e man upp åt väggarna förkyld :( .
Hade väldigt mysigt hela natten btw :D.
Har legat i sängen och halv sovit hela dagen nu pga. huvudvärk snuva och feber och hosta :'(.
Tio tummar upp för att vara sjuk , nu säger mor min också att jag inte kan gå till ksolan vilket inte är så jävla bra då man vill försöka komma in i gemenskapen och lära sig schemat men men.
Sedan så ska mamma ringa sjukhuset och ställa in min operation på onsdag Bra (y) !
Nu ska jag gå och äta middag
Ha de bra så länge puss och kram skumm banan (L)

sjuk sjuk

Kommentarer
Postat av: alexandRa

sannapanna :D äru fortf sjuk? "/, jag vill hitta på något snart :), (L)

2009-08-31 @ 15:10:53
URL: http://faaag-z.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0