nu är det helg igen !

veckor kommer veckor går men vänner och kärlek det består !
ibland får man en känsla man knappt kan beskriva , de är en känsla av lycka, framgång och bekräftelse.
Jag har den känslan just nu men samtidigt har jag en känsla av att jag inte ska ta ut allt i förskott utan vänta tills allt verkligen löst sig , man blir ju så besviken när man förväntar sig något och de inte slår in !
Det är bara så svårt att veta om att de kommer gå bra men att man ska avvakta med att bli allt för glad .
men som timbaktu säger Det Löser sig !
Jag är iallafall glad för de jag har så som Björn (L) en underbar mamma som jag älskar och ett par vänner som finns och stötter mig i allt detta ståhej .
Det är först när något hemskt drabbar en som man inser hur viktigt det är att vara omgiven av kärleksfulla och hjälpsamma människor ,
Avslutningsvis :Jag älskar , Jag förlåter och jag gråter !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0