äntligen vänder det

Efterlängtad comeback !
vaknade med turen på min sida ,
Lite kortfattat så har jag lyckats övertala folk att jag är alldeles för begåvad för att bli berövad på min frihet och mitt sätt att utvecklas :D , med lite fina ord och övertygelse togs beslutet , susanna får under omständigheterna bo ensam i mammans bostad ! YES :D
Så efter många samtal och många möten och mycket tid för tänkande och väntande ,
så efter en tid när jag fått upp mitt humör lite så åkte jag till tsan med min kära kusin och moster och åt bland annat och köpte lite smink :P hahah .
sedan hem och fixA lite och sedan en dusch , :D
nu har jag kollat lite tv mest the hills =) , snart ska jag ut och hjälpa carro att bära in lite saker sedan snacka lite med henne och sedan tala med mamma ,
Senare så hoppas jag bby kommer ner saknar honom som fan <3
puss och kram skumm banan <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0