dagen ,

idag så vaknade man med hoppet om att allt skulle kännas bättre , nej nej !
låg i sängen och glodde på tv så sätter sig kattfan och pissar på mitt täcke,
men då slog de mig fan
kan ju inte bara ligga och deppa och låta allt rasa man måste resa sig och fortsätta kämpa
så jag gick upp och kästa täckerna i tvätten hämtade nya och satte upp tvätt tid.
sen gjorde jag frukost sen in till carro och få några visa ord mm.
Lätta upp till varon med lite vatten krig ,
Sen hem och städade och gick och handlade , pratade med mamma 2 ggr idag
inget kändes direkt bättre men de gav mig åtminstonde klarhet och jag börjar nu tänka framåt
sedan så pratade jag med socialjouren och dom har gjort en rapport som lämnas till sociala imorgon
hoppas och ber om de bästa .
Nu ska jag bara kämpa och övertyga folk och ta mig precis dit jag vill , jag har inget att förlora
Om man en gång hamnat på botten så kan man ju inte annat än stiga upp mot ytan igen,
Jag ska göra allt för att orna allt på egen hand nu e de mig de handlar om,
titta framåt inte bakåt ,
Bättre tider kommer de vet jag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0