...........

Nu mera känner jag att jag inte får fram några ord ,
Allt är en röra och jag vill bara skrika och gråta och slå sönder saker och bara flippa ur totalt.
Mitt inre är ett kaos och ingen kan hjälpa mig.
Jag vill mer!
Jag känner mig så jävla tafatt och jag vågar inte säga ett skit av de jag igentligen tycker,
Jag håller bara med och finner mig i fucking allting .
Va e de här för skit De är inte den sanna som vi känner....
Jag känner mig som en rädd liten flicka fast i en 16 åringskropp.
Ibland tar orken bara slut och man slutar helt enkelt kämpa , Mitt huvud säger att jag vill få ur mig allt detta och bara släppa ut allt på en gång innan jag exploderar . men min kropp vill bara sova dygnet runt om de gick .
Vill hitta styrkan och motivationen till att kämpa och klara av allt . Hur !?
Mitt behov att känna mig älskad blir större och större och jag känner mig liten och ensam även när jagh är omringad av miljoner människor.
Är allt värt de , ska man orka med sånt här va fan ,
Och påfrestningarna blir fler och fler varje dag varenda person hittar punkter att trycka på som skulle fått att explodera om man inte hade behärskat sig så jävla hårt ...
Det känns som jag ligger i en stängd och låst kista som blir mindre och mindre och jag får sakta men säkert mer och mer panik och jag vill bara ta mig ut , men de går inte !
Har mardrömmar på natterna och de gör att jag sover jätte lätt för har fått panik flera ggr när jag vaknat .
De finns ett fåtal ggr när man verkligen mår bra och inte känner av panik och ångest ,
Jag önskar jag kunde få vara i din famn hela tiden bby , du är den enda somo kan få ner min puls lite i allafall <3  jag önskar bara att jag inte var till så stor belastning som jag känner att jag är .
Bara de att jag gillar dig så himmla mkt och jag vill så mkt så hoppas jag inte lagt för mkt på dig bara .
De sista jag vill är att förlora dig också <3
Nu ska jag göra matte också dagen blir ju bättre och bättre verkligen ,
Puss och kram skumm banan <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0