hejsan bloggen !

imorse så somnade man ju då vid 3 hahha :D så värt de !
Gick upp igen vid halv sju gjorde mig iordning drog till skolan inte lätt må jag säga !
Glömde gympa kläderna för de första hoppar på 605 av misstag som tar längre tid och bara går till heden.
Springer från heden till vasaplatsen :( , kom iallafall i tid !
Hade mattematik somnade nästan , sedan historia gick hyffsat bra disskutera hur vi skulle göra med redovisningen.
Sedan va de lunch så jag och alexandra gick till mio och åt :P,
Sedan svenska :D söta oscar fuck you för att du har fru och barn hahah :D
Efter de så började jag läsa franska steg 3 också :D , så nu blire merit poäng (L)
Sedan upp till landala och ha idrott fast hade ju inga kläder med så fick räkna poäng på vollybollen ist :D
Då för att allt e så bra så ringer lollo och mamma panikslagna och berättar att någon klippt kablarna och snott batteriet till min moped :P , men så dumma som dom e så visste dom inte att de gick och köra den utan batteri så hahha :D , men men batteriet va endå helt dött så pappa skulle enda fixa ett nytt ,
Drog i allafall ner till cafe vasa efter idrotten och fikade med hanna och marie som ska ta tag i massa saker med mamma och flyttenm och allt nu ,
Sedan så drog jag och åt för mamma jobbar ju , sedan hem :D va hemma tjugo över 6 och och fixa moppen sen ner och sola och upp tog ett bad sedan datan och nu edis :) ,
Sedan ska jag göra min engelska läxa och välja en låt till svenska hade ju vart bra om man hade pluggat geografi men fuck you joacim pallar faktiskt inte de ! hahah :D
Imorgon e en ny dag mina vänner !
Ha de bra puss och kram skumm banan <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0