hektisk dag <3

vaknade super tidigt pga mardröm :( värsta på länge ,
sedan åkte jag till skolan och hade presentation på engelskan :/ sedan lämna jag in geografi provet,
Sedan greenwish och plugg innan religionprovet (rockstar)!
Sedan hämta gustav mig så åkte vi till utsiktsplatsen i majorna sedan fika ,
Hemma fem typ åt middag så ringde louise så gick jag med henne till centrum , glömde nycklar så va med henne tills mamma kom hem ,
Då städade jag lite och kolla lite tv ,
Sedan gick jag med bby till 7 eleven och köpte mjölk , så nu ligger jag i sängen och tittar på tv precis pluggat klart helt utmattad efter dagens långa eskapader , <3
Helt ledsen och trött nu men endå glad för att jag har bby <3
godnatt puss och kram skumm banan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0