HEllo fellows :D

Today vaknade jag halv sju as trött !
Åkte till skolan i en jätte stor tröja leggins och mina uggs inget smink eller nått !
Hade först samhällskunskap disskusion som vanligt ,
Sedan svenskan hahah william du e knäpp :P , fick lyssna på låtar :D
Sist innan lunch hade vi engelska skrev min jävla text om hollywood !
Sedan gick jag, william ,eric,  majlin , felix, patrick, john, daniel, pontus ,nikki och maan och åt på greenbitsch haha,
Tillbaka och hade geografi ska ha hemprov ist :D YES YES ! fick ha eget ansvar så åkte till 4-gott sedan till centrum.
Solade träffa mamma hadlade kebabrulle sedan hem äta , somna och vakna igen vid 6 halv 7 typ ,
Så kom pappa och kolla på moppen inga problem där inte !
Sedan hem och kolla lite film typ nyss så fixa jag håret och sminka mig och tog lite kort :D
Får vell se vad som händer sen skriver imorgon
Ha de bra puss och kram skumm banan <3


Kommentarer
Postat av: Tabitha i Scary Movie 3

fan vad du är fin!

2009-10-18 @ 16:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0