Monday :)

Today vaknade jag med värsta huvudvärken :( buhuhu
Sedan så fixade jag mig drog till  skolan hade matte (ROCKSTAR) löste värsta matte problemet på tavlan framför alla ooooyes :D , någon säger MVG hahah '
Sedan hade vi Samhällskunskap hade diskussion igen :D alltid lika kul och prov på fredag hah a
Så fick vi sluta tidigare sp drog till pizzerian :D käka lunch !
Drog tillbaka till skolan gick ner till talang och köpte kaffe och sedan fixa jag engelska skiten tills imon
Efter de franska 3 då :D som man e så jävla duktig och har börjat med :D
Sedan Italienska då :D ännu roligare såklart :D
Vid fyra slutade jag och åkte hem och käka med morsan innan hon åkte till jobbet .
Sen kom alma och så gick jag ut med henne och hennes små syskon på lekplatsen , sen gick jag och alma en liten promenad och busringde lite hahhahahah :D
Sen efter de så låg vi i min säng och lyssna musik och dega ett tag . sen drog hon till essefa och jag sminka mig så drog vi till lillan och handla fruktsoda hahah :D , sedan upp till lollo satt och snacka hahah .
Sedan drog alam hem och jag gick ner och tog på mig shortsen och nattröjan och ska slänga på en film nu .
Dagens puss går till Nallebjörnen för att han e så underbar och bryr sig <3 du betyder mer en allt (L)
Puss och kram skumm banan <3



Kommentarer
Postat av: bby<3

Håller med snubben här uppe<3 :P

Puss på dig<3

2009-10-05 @ 21:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0