Saturday 100 % lucky (L)

Dagen började ganska snett med att jag blev väckt åtta till att börja med , åt frukost och så åkte dom :P,
ensam hemma så satte mig och plugga hahahahhahah så jävla fail !
satt lite på msn och fixa mig och drog till bussen , trodde den skulle åka enda till platåvägen men nej i centrum så byter den och blir 611 som jag kommer på precis när han startar haha , springer ner till grön som börjat åka men lyckas fånga förarens ögon så han öppnar endå :D (tur)
åker hem byter om sminkar mig , hoppar på nästa buss in till korsvägen möter issa tar vagnen till pappa .
Är där och fikar med mera tills jag och issa tröttna så vi tog vagnen till centralen och tog varsin buss åt våra olika håll då :P ,och kom ihåg allt detta var också så jävla väl timeat så de va inte sant :D
På bussen ringer alma kom upp till mig , så sitter bara kvar på bussen upp till henne där vi sminkar om oss och så fick jag låna varm tröja och halsduk :D , Sedan drar vi in till korsvägen och möter albert Fail hahahah så jävla tråk.
Men men 22 min senare så hoppar vi på 605 så behövde inte ens gå från platå vägen haha :D
kommer hem till mig tjötar lite ligger i min säng lyssnar musik sen så skulle alma hem så jag tog ett bad :D
Efter de så kollade jag klart på johan falk filmen så jävla bra :D , sedan middag GOOOOD .
och nu ligger jag här och skriver och sen kommer bby <3 dagen e ju fucking underbar och de beror på att när jag kom hem imorse för att byta kläder osv. så kolla mamma min facebook luckometer , och jag var 100 % lucky ida!
Klockrent helt enkelt ha de nu gött puss och kram skumm banan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0