saturday ...

Träffade för de första bby på fredagkvällen / natten haha :D
När han gick hem vid halv sex på morgonen gick jag och la mig :D
Vaknade vid ett gjorde frukost , och rensade hela skåpet i köket , vilket är mycket mycket stort :D
När jag sorterat där för att hitta mitt headset och inte hitta de så blev jag lite trött , kollade tredje lådan i köket där de låg hahah :D
Sedan Så åkte mamma till mölndal  för att kolla när carro skulle sjunga.
När jag hade städat hela dagen och klockan tickade på så gick jag först till affären och handlade lite sedan så kom morbror kari så snacka vi lite .
Efter de så tog jag ett bad , och börja in smörja in mig och fixa mig .
Lockade mitt hår sminkade mig och valde kläder sedan när jag precis hade målat mina naglar ringde emelie så gick jag ut till parkeringen och mötte henne ,
Så gick vi hem till mig och delade på en flaska vitt hahah :D , blev lite dragan dansade jävligt mycket och snackade och skrattade ännu mer hah a :D saknat dig emelie ,
Senare blev de lite dystert när ingen utav oss kunde träffa våra babe's:( , och allt blev lite knepigt så vi deppa ihop och gick och la oss ist.
Mycket trevlig dag må jag säga :D puss och kram skumm banan <3


Kommentarer
Postat av: alexandRa'

låter som en mysig kväll :),

jag tycker vi ska hitta på något snart igen :) <3

2009-10-04 @ 17:10:30
URL: http://faaag-z.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0