sömning onsdag

gick upp super tidigt och va irriterad som fan gick till bussen åkte till ksolan i 100 minus grader
kommer fram och så står de italienska inställt lärare sjuk !
HELVETES jävla skit säger jag bara , så satt på skolan och halv sov i 2 timmar sedan hade vi historia
och jag och min grupp höll lektion gick jätte bra läraren gav mig jätte mycket beröm :D
Sedan lunch ett nytt äventyr som sluta illa hahah ;)
Sedan religion så hade vi uppgifter att göra och lämna in som skulle betygsättas alla rätt dårå :D
Sedan hem fixa ner moppen sedan hem städa så ringde alma så tog jag bussen upp till henne,
Så städa vi hennes rum först sedan börja jag locka hennes hår samtidigt som vi laga pasta och fiskpinnar haha
Så åt vi sen fortsatte jag locka hennes hår när jag va klar så va hon inte nöjd så hon platta de igen :(
Sedan drog vi till bussen skulle åka hem till mig så när vi går upp från platåvägen börja vi bråka så skrek vi på varann så blev de värre och jag börja putta på henne och så börja vi dra varann ihåret och shit , så kom en gubbe och tur va vell de annars hade vi la dödat varann så vi fortsatte gå och utanför hennes pappa så bråka vi ännu mer och började om på nytt , jag e glad att inget mer hände för jag vill inte slå en  kompis men jag e så jävla arg så jag skulle lätt kunna slå sönder ngt just nu ,
jaja gick hem så gick jag och prata med lollo sedan hem och byta om och lunga ner mig sedan äta pannkakor med mamma och nu ska jag bara skriva klart sen greys anatomy <3
Fy fan för den här dagen puss och kram skumm banan <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

herregud

2009-10-16 @ 18:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0