söndags morgon!

Vaknade upp efter en sne natt :/
Hade tydligen snackat lite i sömnen så när jag och emelie vaknade vid nio fick jag höra om det och hon fick hör aom mina konstiga drömmar  :P
Sen så blev emelie hämtad och jag gick hem och snacka med mamma om hur hennes kväll hade varit , tydligen mkt intressant haha ,
Sedan gick jag och la mig igen och sov la till halv två två nånting, gick till lillan och handlade mjölk och glass Sedan hem la mig och kolla på en film .
Sedan gick jag ut en stund med edis och chanel :D sen kom alma och renita också men huvudsakligen var jag med chanel hela tiden :D sötaste ungen j ag träffat nästan (L)
Efter en stund så skulle alla hem så jag gick in och fixade iorning mig efter gårdagen hahah en timme för att få ur all hårsprej ur håret haha h så sminakde jag mig jätte fint .
Efter de blev de lite tv greys anatomy och one tree hill bland annat.
Sedan så fixade jag ca 70 nya låtar till ipoden :D
Sedan dess har jag bara legat i sängen och lyssnat på musik och tänkt på en massa saker !
Imorgon är de skola som jag igentligen inte orkar med men men man måste sköta sig
Puss och kram skumm banan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0