Strategiskt spel

Today hände inte mkt ,
Mest handlar de om mina egna tankar .
Mår inte speciellt bra kanske inte visat de utåt på samma sätt som jag skulle vilja
finns liksom inget att göra för att ändra mitt måeende så vill inte lägga de på någon annan att försöka hitta en lösning som antagligen inte finns.
Jag säger inte att jag aldrig kommer må bättre men mycket av mitt måeende handlar inte bara om mig.
Nyckeln kanske inte är att hitta en lösning utan de kan ju vara så att jag bara ska hitta ett sätt att hantera de på
Mycket är jobbigt så man ska inte deppa ner sig på minsta lilla skit sak heller kanske , men de e ju lätt att trilla dit liksom,
Jag e trött på det mesta mmen framför allt väldigt fyskiskt trött så nu ska ja sova
Godnatt och sov gott puss och kram skumm banan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0