torsdag igen

Idag så gick jag upp och drog till skolan som vanligt , hade matte as långsamt och tråkigt , sedan så hade vi historia och så skulle några hålla lektion inte ens i närheten av så bra som våran va :D
SLutade tidigare så drog till thai resturangen fast jag åt inte ,
Sedan svenska skrev ett arbete som dom andra fått 3 lektioner till på 45 min :D stolt som fan
Sedan så drog jag hem , hade så jävla huvudvärk , la mig i sängen kolla tv va as trött vette fan vrf jag inte sov
Men men mamma drog till jobbet så jag fortsatte kolla tv ett tag till sen locka jag håret och sån shit och lyssna musik och sånt , sen gjorde jag nudlar till middag :P nyttigt och så
Sedan så bestämde jag mig för att ta en promenad fast fastna på mitt gamla ställe :P , så kom bby ut <3
fast de blev så kallt så vi börja vi promenera ist så mötte vi dennis så va vi ute med honom tills 10 då drog vi in till mig för att tina hahah :P <3
Sedan så drog han vid tio över tolv och nu har jag precis strippat och lagt mig i sängen för att sova ,
ha de bra puss och kram skumm banan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0