Torsdag.

Dagarna flyger förbi :/  ,
Idag ingen lust till nånn ting , men endå gick jag till skolan hade tre lektioner och slutade fem i halv två
Drog till 4 gott köpte godis :D
Sedan hem moch käka lite titta klart på min film sen somna jag :P
Vaknade igen kvart i 6 haha gjorde lite mat och satte mig och jobba med redovisningen jag har tills imorgon
Ska prata om tobak på idrotten :P , kommer bli succe :D
Nu när jag precis är klar så ska jag bara skriva klart här sen kolla på greys anatomy ,
Sedan ta ett bad och sova antlagligen :D
Jag saknar min Teddybear jätte mkt :( , men snart ska vi ses igen :D <33
Men nu är de tvn som är aktuell så ha de bra puss och kram skumm banan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0