Va hände nu ?

Det har inte gått så längt på dagen ännu men jag skriver endå ,
Inatt så hände de saker fast än jag halv sov så är jag medveten om va som har hänt.
Carro jag vil bara säga att vi älskar dig jätte mkt svårt att sätta mig in i din situation där man inte ser ngn annan utväg , vill iallafall att du ska veta att vi finns här för dig <3
Går upp givetvis är man så jävla förkyld igen hade feber och sån shit ni vet ,
Men pt frukost och drog till skolan
Hade samhällskunskaps prov , de gick jätte bra .
Sedan försökt jag hitta min lärare men de gick inte så jag bad johan samhällskunskaps läraren hälsa henne att jag gick hem ,
Åkte hem prata lite med mamma och gick och la mig , sov till halv två två nånting ligger fortfarande i sängen-
nu kanske jag ska se en film sedan packa och göra mig iordning sedan dra till båtsman .
Imorgon blire hem till pappa  på kalas som fyllt 40 :D
puss och kram skumm banan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0