äntligen fredag !

Idag vaknade jag tidigt drog till skolan hade samhällskunskap svenska och engelska .
Sedan lunch på 11ans och sist men inte minst geografi.
DRog till franks coffe och fika med anna och emelie MYs (L)
Sedan till nordstan och shoppa med mamma ;D
Införskaffade nya sexiga underkläder *grrrrr* haha :P
Sedan hem gjorde mig iordning drog till båtsman.
Käka tacos snacka med kussen i telefon och tjöta en massa :)
Sedan gjorde jag planer för imorgon ....
Ska gå upp 8 göra MIG iordning dra till båtsman , åka till ulricehamn lämna husvagnen käka nån stans där hanna ville käka och typ gå runt i en jävla bonnhåla :P ,
Sedan hem hämta solkortet sola .
Dra till landevtter troligtvis och hämta kussen mobil för min är inte längre i bruk om man säger så :P
Sedan hem och vara med lisafisa :D och sedan vara med alma och till sist sova i båtsman .
De va planerna för i morgon :P , nu har jag precis kommit upp ur ett långt bad och haft tjejstund :D
Smort in mig peealat kroppen och målar naglarna och shit :P massa fin fina saker :D
Nu ligger jag i sängen ska la troligtvis sova eller se på en film :D
HAde bra alla puss och kram skumm banan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0