den regniga dagen

idag så vaknade jag sådär nån gång på eftermiddagen :D,
Sedan kollade jag lite film och åt frukost och mötte upp alma som mådde dåligt :(
En box till wille pille som ens vågar tilltala alma ! (pissråtta)
Sedan så har jag vell inte gjort så mycket idag fören dom senaste timmarna då,
Jag plockade ner hela min data sj :D , och tömde mitt rum lite i största allmänhet och började fixa och dona lite med laptopen som jag bytte till : / , bra eller dåligt ?
Sedan kom min baby och så hjälpte han mig lite med min data,
Sen så låg vi i min säng och mös lite .
Baby du betyder så otroligt mycket för mig och du har verkligen stor betydelse i mitt liv <3,
nu ska jag nog fixa lite till på datan sen nana godnatt :D
puss och kram skumm banan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0