En dag kvar till fredag !

Idag vaknade jag nio och hade super duper fart så blev klar 25 innan jag skulle hhaha =P ,
Drog till skolan hade hitoria sedan pannkakor på cafe vasa blääääää.
Efter de skrev jag hela min analys på svenskan ;D ,
Efter de 2 timmar håll timma och hängde med min coola klassisar (bläääää)
Sedan hade vi idrott  , fy fan för dig jävla äckliga fula häxa till idrottslärare.
Sprang 4 km sedan bussen hem träffa morteza mohahahhah.
Morsan hade redan dratt till jobbet så palla inte gö nått kollade greys anatomy sen gick jag och la mig ist.
Vaknade skulle göra mat men då kom kim och hans tre polare och skulle laga mat haha så dom fixa käk åt mig :D
soft som fan dom gjorde nån jävla pasta med sås och fläskfile och massa annan shit men jag tog pasta och fläskfile.
Nu diskar dom mohahahhah och jag ska göra de sista på geografin sedan ett långt bad och chilla .
Ha de bra puss och kram skumm banan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0