fredag hela veckan !

HEjsna HEjsan bloggen!
Idag vaknade ja upp relativt trött men endå pigg vid halv sju tiden .
Gjorde mig i ordning och drog till skolan ,
Hade rättskunskap svenska engelska och geografi sen slutade jag vid halv två.
Hem åkte ner och sola tog ett bad när jag kom hem efteråt gjorde mig i ordning , ( och petade in en aplicerare i ögat så jag börja stört lipa på ena ögat som btw frtfrade rycker ibland)
Sen drog jag och mamma och pontus till guldheden och åt pizza :) ,
efter maten drog vi till torget och handlade så tog jag spårvagnen till stan och bussen hem därifrån.
Så nu är jag ensam hemma hela helgen sjukt gött :D .
Nu ska jag la se om jag kan finna någon film och sen kanske till och med se på den .
Och senare ikväll kanske jag får träffa bby (L)<3
Ha de gött snuttisar puss och kram skumm banan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0