helt amazing :)

om man börjar där jag slutade skriva igår då :D ,
Baby kom ner och sov över :), hade myspys film och godis :D
sedan så vaknade vi vell typ halv ett så gick han hem typ en timme senare =).
Efter de så städade jag lite eftersom mamma och pontus åkt till marstrand .
Sedan tog jag på mig kläder och la mig med datan fyllede på ipoden btw.
Sedan så somnade jag gött tills alma kom och väckte mig. =P
Vi gick med hennes lilla syster sara till affären och köpte glass :D
Sedan efter en stund gick jag hem sov lite mer och sedan över till carro .
Vi pratade lite och så , sedan hem och hade yttligare ett djupt samtal fast med pontus .
Sedan tog jag ett långt hett bad för att koppla av Mmmm (L)
Sist men inte minst så gjorde jag två mackor :D.
Nu ska jag kanske dra på en film eller något får se vad som händer och fötter .
Puss och kram skumm banan <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

sorry för att jag ej kommenterar men jag läser :D,

ska genast bättre mig sörran :D (L),..

2009-09-06 @ 22:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0