i can´t help but wait

Vaknade upp tröttare en tröttast !
åt en macka tog på mig drog till skolan hade engelska läste lite , geografi grupper ska prata om shanghai och bangkoks klimat typ inför klassen på tisdag yes ! NOT och prov den 6 också
Sedan luncha vi på talang idag blev en baguette !
Sedan religion enda vettiga lektionen på hela dagen , hamnade i nya grupper YES! och fick disskutera kastväsendet inom hinduismen :D, äntligen nägot man kan liksom .
hade en grym disskusion som slutade med en med läraren ( GULDELEV )
SEdan så mötte jag gustav efter många om och men haha !
Så vi drog till trädgårdsföreningen och fika snacka om skolan och mamma och pontus och lite allmänt så .
SEn körde han mig hem samma tid nästa vecka :D, ( för dom som inte vet så e han min kontaktperson )
Sedan hem typ dega lite sen ner och köpa potatis haha drog en sväng upp till båtsman för att hölsa på hedlunds men dom va inte hemma tyvärr :(.
Sedan så drog jag la hem la mig med datan så kom edis en stund sen drog han hem så kom gomez en stund och sen kom edis igen och sen kom renita och alma hahah gött gött !
Sen jogga alma och renita hem och så drog edis till boffer en stund och gomez stanna en stund sen skulle han hem och så kom edis tillbaka hahaha massa spring :P ,
Nu sitter jag här och har miljoner tankar som snurrar runt vet inte vad jag ska ta mig till , vet inte hur jag ska göra med allt vill fortfarande bara lägga mig ner och gråta typ :´( , finns de ingen som kan hjälpa mig !
Saknar sönder min baby , han kom till mig igår och och gjorde allt så bra <3
vet inet vad jag skulle tagit mig till utan dig !
Nu snart ska jag la kolla en film eller ngt sen e de ju faktiskt orienteringsdag imorgon suck !
puss och kram skumm banan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0