Ljuspunkt !

Dagen började helt ok ,
drog till skolan och gjorde la de jag skulle sedan åt vi lunch på rosa pantern ,
Sedan när jag slutade vid två så hämtade gustav mig och så pkte vi till skatås och gick en promenad ,
Sedan fikade vi och vid fyra så åkte vi hem .
Då tog jag mig ett bad och sen så åkte jag till alma och så fixa vi oss och sen åt vi mat .
Sedan åkte vi hem till hedlunds och åt middag där också :P
Sedan satt vi och prata och åt glass tills åtta då åkte vi till mig så va vi här en liten stund .
SEn körde jag hem alma och så åkte jag hem .
Nu ligger jag här och softar ska la kolla en film eller ngt .
Saknar min bby som faaaaaaan <3
puss och kram skumm banan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0