Lördag :D

idag gick jag upp tidigt och åkte till båtsman ,
Vid nio åkte vi mot ulricehamn med husvagnen :)
Ställde den på campingen och vandrade bort  mot staden , så gick vi in på hannas favorit cafe och fikade vid 12.
så gick vi runt i staden och handlade lite sådär,
Gick så småningom tillbaka till husvagen och tog bilen till borås :D
Så åt vi en sen lunch på en asiatisk restaurang mycket god lunch buffe :D
Sedan gick vi runt och kollade på marknaden och handlade lite mer haha :p
Sedan tog vi bilen till hööks och så kollade dom på häst grejer haha :)
Sedan åkte vi hem så tog jag moppen hem till mamma och fixade mig och packa .
Sedan så tog jag moppen till landvetter köpte min kusins ´telefon :D
Sedan tillbaka till båtsman och så åt vi kvälls mat carina hade bakat scones :D
Nu har jag precis vart på säteriet och nu e edis och hälsar här i båtsman :D
nu ska vi se på film med hela familjen hahaha :D
Ha en trevlig helg så hörs vi imorgon puss och kram skumm banan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0