lördag lördag lördag

Idag vaknade jag vid 10 av mig sj :)  ,
Sedan så gjorde jag mig iordning så ringde jag alexandra och så drog jag och mamma och alex till stan :D
Köpte två fina linnen på cubus och uggs :D , sedan lite smink och sånt :P
Sen drog vi till city kebaben och käka (skratt attack hahah )
drog runt lite mer i stan sen drog vi hem tilll mölnlycke och va hos mig en stund sen så skjutsa jag alex till lanvetter
Så kom vi dit drog ner på kräftskivan i 5 min sen ner till centrum köpte 4,5 liter dricka, vitlöks baguette och chokladpudding :D
så drog vi upp igen och  sov där haha , gjorde franskmanikys på alex lösnaglar och på mig sj medans vi satt och snacka om sex i flera timmar hahah (L) ,
SEdan åt vi vitlöksbaguette och gick och la oss vid 11 typ.
Grymt kul dag kusin (L)
Puss och krAm skumm banan <3


Kommentarer
Postat av: alexandRa'

hahahha kul att snacka 6 och fransk manikyr (A)

2009-09-21 @ 22:09:09
URL: http://faaag-z.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0