Lördagen i skogen !

Today vaknade jag vid nio toden :O ,
Gjorde frukost och kollade win a date whit tad hamilton !
Sedan ringde jag alma och så åkte jag hem till henne .
Vi va där en liten stund och gjorde oss iorning mer eller mindre.,
SÅ ringde örjan och fråga om vi skulle med och grilla vid finnsjön ,
Så vi åkte dit och grillade korv och åt bulle med dom en stund .
Sedan drog vi hem till henne igen och åt bulle igen och drack varm choklad .
Sedan så platta alma håret och sminka sig och jag rota igen hela hennes hylla haha .
Sedan så drog vi ner till cdentrumoch köpte godis och pepsi :D och så solade jag .
Sedan drog vi  upp till mig och käka godis och sånt och lyssna på musik och vår inspelade video haha .
Så ville vi fula oss igen hahah fast ingen video ida :p , sen så lockade jag håret medans alma såg på och så snacka vi as mycket :D <3, sen skulle hon hem så hennes pappa körde henne .
Så bytte jag om till pyjamas och nu ska jag kolla en film :D
Vet inte vad som händer ikväll men skriver om de imorgon :D
Ha de bäst puss och kram skumm banan <3


Kommentarer
Postat av: alexandRa'

låter som en trevlig kväll :), <3

2009-09-14 @ 19:59:12
URL: http://faaag-z.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0