måndag måndag måndag måndag

Wtf???
Va fan händer igentligen ! (STOP)
Stanna och spola tillbaka tiden tack !
Kunde inte somna igår förens vid fyra tiden (lyckat)
Vaknade typ 7 mamma hade kommit hem gick upp frivilligt en timme för tidigt fast de kändes som jag bara ville skolka :( .
Gjorde mig iordning åt en macka satt och vänta på tiden som nu för tiden går så in i helvete långsamt :(
tog bussen till kungsport och skulle gå ensam till skolan därifrån för första gången NEJ!
Jag gick givetvis vilse eller fel eller va fan man nu ska säga och till råga på allt höll jag fan på att bli på körd !
Kommer fram en halvtimme för tidigt :(
Väntar kommer in på lektion , REDOVISNING WTF?
Fattar ingenting står där som ett jävla fån medans jag ser på när min grupp förstör mitt fins rykte om att göra bra redovisningar .
Sedan tog jag upp med läraren inför klassen om vad jag tyckte om denna uppgiften och som sagt brukar ju inte sluta så bra men vi fick till en diskussion som slutade med att jag blev ner tryckt i skorna bokstavligt talat !
Kändes som jag inte fatta någonting  på hela dagen allt e en tjock dimma och jag hittar fan inte ut ?
DEt känns inte rätt de känns bara fel jag vill bara sluta fattar ingenting och allt går i super fart .
HAde lika gärna kunnat vara borta en månad och inte en vecka hade inte spelat nån roll.

Matte verkar vara de enda jag faktiskt fattar men även de e svårt faktiskt :s,
SEdan hade jag en fucking hål timme på 3 TIMMAR satt och räkna minutrarna i princip !
Blev polare med kocken på cafe talang haha och så hitta jag två nya polare Eric och william som jag troligtvis kommer hänga med i framtiden pallar inte på ytligt folk eller så ...
Sen hade vi ju italienska WTF ?
på 2 lektioner har dom hunnit med hur mycket som helst jag va så långt efter att jag fick ångest och tog med boken och häftet och skivan hem och ska sitta och plugga sönder så jag kan komma i närheten av var dom ligger

Sedan bussen hem så jävla seeeeeeeeeeeegt .
Jag skojar inte jag kommer aldrig palla 3 år av de här va fan ska jag göra ?
Kom hem åt en macka och tog en dusch sedan städa typ hela hemmet :S , tog på mig mys och sedan typ en seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg film !
Den här dagen kan ta sig någon stans för fler av dessa dagar och jag vet fan inte vad jag gör asså ?
Hoppas jag träffar baby sen så kan han göra min dag lite bättre iallfall <3
Just nu är du de enda ljuset i min tunnel och de är du som får mig att gå framåt (L)
Bilden är från den gamla goda tiden saknar sönder de vi hade från den dagen har inget vart de samma (u)
ha de bättre än va jag hade nu puss och kram skumm banan <3




Kommentarer
Postat av: alexandRa

låter som en helkass dag xD, höhö

2009-09-09 @ 19:31:06
URL: http://faaag-z.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0