Monday :D

Idag vaknade jag halv tio :D , åt flingor gick till bussen :D
kom till skolan hade samhällskunskap :D ,
Ännu en givande debatt med the lärare :P
SEdan gick vi till greenwich och åt lunch :D
Sedan gick jag till expeditionen och fixa en extra 100 poängs kurs :D
Så nu mera går jag i franska 3 också :D
Sedan hade jag italienska :D åt äpplen hahaha
Hem och kollade på Gsi Johan falk :D
Drog ner till centrum och handlade sedan hem och städa :S
Efter de drog jag ut med alma och gomez en stund sen drog gomez och då spelade jag och alma in en ny film :D
Sedan drog vi in en stund så kom edis , senare så drog alma så va jag med edis en stund. =)
SEdan tog jag mig ett bad och nu har jag precis ätit :D
Ska antagligen sova eller göra ngt stillsamt nu .
Imorgon är en ny dag
saknar min bby jätte mkt (L)
Godantt och sov gott puss och kram skumm banan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0