mys fredag :D

Dagen började la sådär vaknade strax innan nio : / ,
gjorde la inte så mycket åt frukost kollade greys anatomy :D
Tog mig ett bad och så gjorde jag mig iordning städade lite på mitt rum.
Sminkade mig sen fråga baby om vi skulle göra ngt :D
Å ofc ville jag de :D så vi låg i min säng och lyssna på musik och lite annat smått och gott <3
Sedan kom gomez och så dega vi lite på mitt rum då musik mm.
Sedan gick vi upp till baby och dega lite hos honom .
Jag drog hem vid nio och käka och skulle kollat film men mamma och pontus men orka inte så satte mig här ist.
Nu ska jag vell inte gö så mycket tror ja men man vet aldrig vad som dyker upp :D
puss och kram skumm banan <3


Kommentarer
Postat av: alexandRa

oojj städade du ditt rum :O??? xD

2009-09-06 @ 22:30:03
URL: http://faaag-z.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0