Natten då ingen sov !

Tja tja :) !
Vaknade eller sov lätt fram till 3 imorse då jag fick kramp i foten !
Gick upp och så va mamma vaken så vi höll varann vakna tills jag skullle upp till skolan :P
Så gjorde jag mig iordning och drog till skolan :)
Första på hela veckan faktiskt :O , men men tog en busse tio över ist så jag skulle hinna öva på läxan
Ambitiöst kan man tycka plus att de va minus grader *brrrrr*
Kommer till ksolan halv då man gick från heden :D
Då är de fan inte öppet så kommer inte åt mina saker så 2 min innan vi vörjade blev vi insläppta :(
så kom till lektionen utan att vara påläst gick käpp rätt åt helvete men men va ska man göra
sedan hade vi historia gjorde ganska mkt i min grupp vi ska tala om musik från upplysningstiden
Sedan ett långt klassråd och till sist lunch på talang :D
Efter lunch hade vi en låååååång religions lektion , första halvan gick åt att hinna ikapp med min sömn haha
Sedan hade vi diskussion och argummentation och då vakna sanna :D
Slutade vid tjugo över ett typ :P , hahah tog spårvagnen till brunnsparken och bussen åkte framför ögonen på mig :P så gick med alice till centralen och skulle ta nästa vid nisse platsen då åker givetvis nästa framför ögonen på mig :P
Så fick vänta en kvart va vid platå tjugo över två :D lyckat !
Träffade anna på bussen iallfall snacka lite :D
Sedan kom jag hem dega lite drog ner och sola , sedan snacka jag med mamma och så gick hon och la sig och då städade jag lite här hemma sen när jag va klar med de tog jag ett bad och fixade mig :D , sen gick jag till lilla affären och handlade och nyss gjorde jag och åt toast :D ultimata middagen enligt mig !
Nu snart ska jag väcka mamma så ska vi mysa och kolla säsongs premiär för greys :D
Kanske eller kanske inte träffar bby sen <3
Annars får ni ha de bra så länge så hörs vi imorgon puss och kram skummm banan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0