onsdag och ingen röst :( !

Hejsan alla läsare :D
Idag vaknade jag upp vid fem på morgonen för att gå på toa och upptäcker hur förbannat ont i halsen jag har :S,
ganska konstigt då jag praktiskt taget kände mig frisk igår
.
Ligger i sängen tills tjugo över sex då mamma kommer in då får jag inte fram ett ljud ( jag har alltså tappat rösten )
De kom fram några ynkliga pip och jag fick sagt att de inte va nån ide att gå till skolan.

Somnade om och vaknade sådär lagom vid tolv tiden igen och hade som sagt jätte ont.
Tog först en esberitox sedan en strepsil och efter en lång stund kom rösten sakta men säkert tillbaka :D .
åt frukost och såg filmen 100 girls :D mycket bra btw.

Senare åkte jag ner till centrum och hämtade mammas medeciner och köpte bulle och tuggumin.
Åkte hem igen och åt bulle med mamma och kom fram till att vi ska skaffa en kompis till liten :D ,

Så imorgon ska vi åka och kolla på en svart lurvig kattunge :D ,
Nu ska jag göra mina underbara toasts till middag j:D yeeeay :P.
Senare kommer min baby och då ska vi mysa :D

HELT UNDERBAR DAG :D
Puss och kram skumm banan <3


Kommentarer
Postat av: alexandRa

asso :o, fyfan va seegt att du tappa rösten :o, <3

2009-09-02 @ 20:07:01
URL: http://faaag-z.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0