onsdag

Idag vaknade jag halv sju drog till ksolan hade italienska sedan historia och klassråd.
gick till greenwisch och käka lunch igen.
Hade religion där de kom en buddist och hälsade på, en lite lätt skrämmande person.
Åkte hem gick och la mig vid 2 kvart över 2 typ , vaknade av att alma spamma mig kvart i 6 typ ,
Åkte och hämta henne i skogen kom hem till mig åt lite kyckling sedan utgång.
Va ute och spela in en ny video , km in tog lite kort kyssna musik och kolla videon och så.
Körde hem alma kom hem och kolla på Johan falk vapenbröder.
Sedan kolla jag och mamma på alla filmer sm jag och alma har gjort.
Sedan kom bby ner (L) , mös lite med honom <3, nyss kollade jag klart på Johan falk vapenbröder men nu sk ajag typ sova ska upp och ha kläd simm imorgon :( .
Skriver utförligare imorgon puss och kram skumm banan <3
P.S. lägg märke till min nya hårfärg på bilden !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0