Orienterings onsdag !

KOMMENTERA NU FÖR HELVETE !
Hejsan alla fans :D!'
Idag började dagen men att man ligger i hotpants och linne och sover i lugnan ro så kommer internet bytar reparatör killen in och hälsar godmorgon haha :D Tja fan !
Gick upp åt frukost drog på mig shorts av alla plagg drog till delsjön .
Börjar på den så kallade LÄTTA orienteringen , NEJNEJ.
Orienterar oss runt delsjön typ kommer vilse blir räddade av pelle lelle hahah .
kommer i mål men helt sönder rivana ben då man valde short och va ute i skugen hela dagen Lyckat !
Bussen hem möter emelie snackar med henne ska ses ngn dag :D !
Hem ett Låångt varmt skumm bad YEEEEEEEEES (L),
SEdan drog jag ut på lekplatsen med edis och skaffa en ny polare då , chanel och jag 4-ever haha ,
Sedan hem och åkte och sålde min motorola för 550 :- GÖTT !
Hem åt mat fiskpinnar och potatismos btw =P,
Sedan kolla lite she`s all that ,
Sedan kom baby och så flumma vi lite hahha :P as nice jue , och myste såklart (L)
Nu ligger jag här i min I <3 Gotland tröja och shorts med ett glas apelsin juice och sksa kolla klart på filmen
Bilden är från julafton saknar (L)
Min blogg firar 2 veckor idag <3
Ha de göttans allihop puss och kram skumm banan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0