oturs tisdagen :/

Vaknade upp halv 7 och fixade mig drog till bussen , givetvis ösregn
Fullt på bussen så fick stå enda fram till kungsportsplatsen sedan fullt på spårvagnen får stå upp igen
Kommer in i entren kollar schemat WTF!? :O då e franska 2 på hvfitvelska eller hur fan de nu stavas .
Då kollar jag på gårdagens schema då hade jag gått på franska 3 :O .
Går till kansli malin som fixade franskan för mig och säger jag kan ju inte läsa franska 3 jag har bara läst till franska2.
Då säger hon men då funkar de ju inte med dina måndagar WTF!?
Då har hon fixat fel till mig och jag är på ksolan 2 timmar innan jag igentligen börjar :O
Fuck heller tänkte jag hoppar på en spårvagn för att åka hem ist skobbade 2 lektioner hade bara haft engelska och geografi annars endå så skit samma tänkte jag .
Kommer till korsvägen och bussen åker bokstavligttaöet framför ögonen på mog WTF!?
Kommer hem pisseblöt tar en skål kalaspuffar spiller mjölk på min nya tröja WTF!?
Går och lägger mig tänker nu kan de ju inte bli värre.
Vaknar med världens jävla huvudvärk WTF"!?
går och träffar alma och drar till essefa fick 20 spänn för att de e bairam :D turen vänder
Luffar runt med alma och käkar ostbågar hahah :D
Hem till mig sminkar mig spelar in 2 nya filmer haha :D
Sen drog alma hem och jag la mig i sängen och dega hjälpte mamma från och till me dtvätten,
Kollade på en film rätt så seg :P , gick med mamma till affären i regnet :P
Nu ligger jag hä roch skriver väntar på baguetterna som mamma gör :D
SKa färga håret mörkare ikväll förhoppningsvis :D
SAKNAR MIN BBY JÄTTE MKT (L) !
Puss och kram skumm banan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0