skolfoto ida då :D

Dagarna blir bättre och bättre , flytta är aldrig kul men jag ser nu mera möjligheter och posetiva saker med detta.
Jag steg upp idag med en posetiv inställning och gjorde mig iordning för skolkort =) , rosa vit blev de .
Hade på mig vita shorts och leggins och rosa skor och rosa betty boop tshirt och vit tröja :D tvär söt (L)
Sedan så drog jag mig till bussen och va på skolan tjugo i åtta för att göra italienska läxan och på lektionen sedan så va jag ju naturligtvis rockstjärna igen :D!
Sedan hade vi historia och min grupp hade värsta bra förklaringen till frågan :D Jippi
Sedan va de skolfoto och jag fick ju givetvis stå på mittersta radern i mitten :D rosa tjejen i mitten fick jag heta :P .
as gulligt porträttfoto också :D första gången på länge som man faktiskt lyckas !
Sedan gick jag sofia och alexandra och åt pizza till lunch :D :D !
Sedan hade vi religion som sista lektion hyffsat roligt , så slutade vi tjugo över ett lagom :D
Så tog jag the buss hem och mötte emelie på kungsportsplatsen :D snackade lite!
Sedan hemma så gjorde jag inte mycket innan jag somnade gött :D
Vaknade vid fyra tiden drog ner till centrum och hämtade mammas medeciner och sen hem.
Hälsade på carro en stund sedan iväg med moster till 4-gott där jagh jobbade förut :D och sedan bamboo.
Kom hem och gick över till carro lite till fast med mamma .
Nu har jag precis kollat två avsnitt av mysteriet på greveholm och ska snart hjälpa mamma med maten .
Får se vad som händer ikväll men med tanke på resterande dagen så e de lungt om de inte händer så mycket heller.
Tog en gammal bild på mig i myskläder för idag e hela dagen bara mys (L)
Baby jag saknar dig jätte mycket , om du läser detta glöm aldrig mig (L)
Ni får ha de as gött puss och kram skumm banan  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0