söndag igen då!

HEjsna hejsan !
Igår så började jag tänka på en massa jobbbiga saker så bestämde mig för att sortera hårgrejs lådan vid elva tiden ,
Sedan kom baby ner så va jag med honom fram tills kvart i tre idag :D gomez kom ner en stund efter två också.
SEdan la jag mig och kollade på 27 dresses :) , så kom lollo och alma med sara och larissa och drog ut mig :D,
SÅ drog vi och köpte glass fast de blev daim ist hahah :P , sen så luffa vi runt lite typ och så gick lollo hem , så gick vi och skulle lämna barnen men dom skulle tydligen vara ute mer men då drog larissa så gick jag och alma och sara och hämta pepsi och sen drog vi till ljugna och gunga kompis gunga hahah , sedna lämnade vi hem sara och så hämta vi min moppe och drog till centrum.
Där köpte alma en blomma till sin mamma och så körde jag upp henne till skogen då fast där uppe så kände jag att jag mådde dåligt så jag åkte hem ist och städade lite och bytte käder igen :O , så la jag mig på sängen och somnade till en stund vi halv sju tiden så vaknade jag av att min kusin kom .
Drog upp och kom på att jag bara hade ätit en daim och lite små godis sen igår vid sex tiden hahahhaha duktigt.
Sedan så kollade jag på one tree hill och top model saknat <3,
efter de så kom edis och pierre och hampus :D värsta nostalgi trippen saknar ekdala och klass 94 som fan (L)
Sist men inte minst så gjorde jag min matte diagnos :( , nu ska jag dega ett tag till eftersom jag börjar fem i elva imon höhöhöhöhhöhö =P
Ha de bäst puss och kram skumm banan <3


Kommentarer
Postat av: alexandRa'

27 dresses är bra :o, och sanna vi måste hitta på något snart :) <3

2009-09-14 @ 19:59:59
URL: http://faaag-z.devote.se
Postat av: lisa

EEEEEKDALA! (L)

2009-09-15 @ 22:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0