söndag igen !

Mycket mycket seg söndag !
Vaknade när morsan och pontus hade vart och köpt säng på ikea och laptop på elgiganten haha !
Tvär sne för att hon fick en ny dator och jag fick hans gamla laptop :(
SEn bråkade  jag med alma inte bra !
Sen så gjorde jag verkligen ingenting fram till vi käkade , köttbullar och spagetti btw haha
Sen drog dom till guldheden ensam hemma haha !
Då la jag mig och sov i 2 timmar :O
Sen drog jag ner till centrum köpte banan och yogurt och festis :D
hem drog på en film kolla ungefär halva den drog ut till louise carros kusin
Hem till henne spela vem vill bli miljonär haha
SEn hem till mig såg på när hon söp sig full sen kom hennes kille kompis hit och så va dom här en stund
tills jag äntligen fick dom att gå hahah :P
Nu har jag gjort mig i ordning ska la strax knoppa om inget mer händer
Bilden tillängnad till min kära kusin och syster älskar dig tjejen !<33
Ha de bäst puss och kram skumm banan <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0