SÖndagen !

Gick upp nio och åt frukost med hela lilla familjen :P
Gjorde mig iordning och åkte till coop och storhandlade med örjan :D
Sedan upp igen och fikade och ner igen till meddo och sola med mamma laddat på solkortet :D
Sedan handlade vi och drog upp till säteriet :D
Gjorde inte mycket innan alma kom och så började jag fixa mig tog en jävla tid hahha :D
efter jag hade duschat sminkat mig och valt kläder drog vi till staden :D
Käkade kina mat på buffe :D as gott !
Sedan kollade vi runt lite hittade bland annat nTi haha :P
Sedan bussen hem till mig spela in lite videos :D
Sedan körde jag hem alma och fick ett sådär trevligt samtal :/
Bby du har en jävla tur ibland asså ! </3
Aja drog hem och ligger i sängen nu och prioriterar om lite faktiskt !
Ska kolla igenom min och almas filmer haha :D
Sedan ska jag nog sova svintrött .
SKolan imorgon igen :( aja puss och kram skumm banan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0