Tisdag igen :D

Idag vaknade jag upp och mådde mycket bättre :D,
måste tacka pontus då för att han så snällt rekomenderat esberitox ( ett vanligt naturläkemedel ),
Gick u pp sådär lagom vid åtta tiden och gjorde mig iordning för skolan , och då klär man på sig varmt för att man varit sjuk (stort misstag :P) blev ju 25 grader på dagen sedan .
Hade redovisning i skolan som första lektion och jag då som va ganska peppad ville också börja ,
gick helt förträffligt gjorde näst in till hela presentationen sj då gruppen inte va speciellt delaktig eller engagerade, men jag klarade de så bra sj så :D , Mvg till mig.
För dom som är intresserade så handlade redovisningen om vad vi kan göra bättre för ungdomar på göteborgskalaset och hur .
Sedan gick jag och mina nya polers och åt lunch på rosa pantern :D ,
Sedan va de religions dags och där har man också lämnat sina fot spår då kan gjorde stort intryck på religions läraren :D .
Sedan hem och vila lite och nyss va jag och mamma och pontus nere i centrum och handlade lite och köpte pizza som vi nu har ätit :D ,
Nu blir de kolla lite film 10 orsaker att hata dig om någon är intresserad =P ,
Ikväll kanske jag får träffa min baby igen efter en lång väntan då man vart sjuk <3 , saknat honom som fan (L)
Ha de bra och puss och kram skumm banan :D

puss till min baby <3

Kommentarer
Postat av: alexandRa

puss och kram skumbanan :D,¨

vi ska leka snart :D yey !!! <3

2009-09-02 @ 20:05:06
URL: http://faaag-z.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0