tisdagen på 4-gott !

Hejsan Hejsan !
Efter en lång natt ;) så pallade jag inte gå till skolan idag så sket i de haha !
Vaknade runt halv ett kolla lite tv åt frukost fixa mig ,
Träffa gustav vid två åkte till flygplatsen och fikade hahahha :D
Sedan hem och fixa en toast drog till tha buss och drog till tha work !
började jobba vid 5 pch gjorde jätte mkt bra saker och fick fina omdömmen :D
Så nu har man guldstjärna i kanten då för att man e en sådan bra arbetare :D:D
Slutade 10 men fick gå tio min tidigare så tog spårvagnen och när jag kommer till korsvägen står grön där :D
Så hoppar på bussen där och åker till platåvägen och e hemma redan 16 över tio :D:D!
Gött som fan i allfall :D
Nu har jag haft ett långt samtal med mamma och så :D , snart ska jag nog sova också :P
Saknar dig bby (L) , presenten väntar hahah :D
Puss och kram skumm banan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0