torsdag på café vasa !

Dagen började som ett brev på posten ,
Tog på mig och gjorde mig iordning för skolan .
Gick till bussen höll på och somna mötte massa gamla polare men hälsa typ inte på en enda :S ,
Började med historia halv elva as seeegt !
Sedan gick vi till cafe vasa för att käka lunch och när jag stog i kön så föll jag bara ihop fast bea och rebecca fånga mig bakom så de va inte så illa endå , gick till kansli malin och bad om värktablett för huvudet .
Hon skicka mig till skol syster som ville ta tempen på mig , så hade jag feber också (u).
Så dom skicka hem mig inte så bra när man missat varje torsdag sen man började !
Tog iallfall bussen hem och la mig i sängen en stund sedan upp och snacka med morsan och kim , sen köra ner till centrum med mamma sedan upp snacka mer med mamma och kim och pontus .
Sedan drog jag ner och sola solarium as gött (L) ,
Hem kolla bröderna lejonhjärta en stund sen ut med alma och sara , sen kom edis och gomez en stund.
Efter en stund drog jag in och åt och alma lämnade sara så drog jag edis och alma och gomez till ljugna så gunga vi kompis gunga as högt hahahha , sen så hitta gomez och edis en liten bebis cykel som dom drog ut på fotbolls plan ,
Så hämta edis sin moppe och en lina så drog dom runt gomez på fotbolls plan haha jätte kul (NOOOT)!
Så jag och alma fula oss som fan och spela in STÖRSTA FJORTIS videon haha  =P ,
Sen bad jag gomez köra hem alma på min moppe så va jag med edis en stund sen drog han så va jag med gomez en stund och så kolla vi klart på bröderna lejonhjärta ,
Nu snackar jag med bby <3 som kanske ska sova här imorgon , hoppas (L)
Ska knoppa snart börjar ju 8 imon ha de fint snuttisar
Puss och kram skumm banan <3


Kommentarer
Postat av: Bby<3

Hoppas jag med<3

2009-09-10 @ 23:37:48
Postat av: Höhö Alma ;*

aaw fjortisar (aaa' ja älskar dej susanna nurmi (L)

2009-09-11 @ 12:04:24
Postat av: alexandRa'

sanna du börjar bli fjortis :D , !!

höhöö.. <3

2009-09-14 @ 20:02:18
URL: http://faaag-z.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0