Torsdag på valhalla

Idag vaknade jag jätte tidigt :(, så åkte  jag och simma förts en halv km i kläder sen en halv utan :(
Klarade ju de som vissa andra inte gjorde *host*
Sedan typ rusa in i duschen och tillbaka till skolan för att ha matte :(.
Efter de historia hamnade i en vettig grupp denna ggn i allfall
Sedan lunch och fika på talang
Sista lektionen va svenska skrev en jätte bra kärleksdikt
Sedan hem as trött åkte ner till centrum och sola med mamma och käka sibylla.
Sedan upp kollade lite på en film sedan gick jag till lillan , efter de satt jag hos edis och kolla när han mecka med moppen till de kom oväntat besök som fick mig att rygga till , men de gick ovanligt sofistikerat .
Sedan hem och käka pringles .
Över till carro dricka te och snacka typ .
Hela dagen har varit långsam och jag är bara dödstrött typ .
Mår typ verkligen inte bra orkar för fan inte mer snart ju ,allt bara sparkar en i röven på samma gång.
Aja nu ska jag göra de jag velat göra hela fucking dagen SOVA!
Bilden representerar en suddig dag och mycket ofokuserad,
Denna dagen kan ta sig nån stans puss och kram skumm banan <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0