Turdagen !

HAHa dagen börjar med ett stort skratt,
Jag somnar strax innan tolv mamma väcker mig när hon e hemma kvart över tre.
Vi har ett allvarligt snack och käkar bulle.
Hahahhahahahhahahaha allt e tillbaka till de normala igen , ditt lilla apahuvud till människa nästa gång jag ser dig ska du fan få så du ligger ner och ber om nåd ditt äckliga as , fan va jag hatar dig och skulle jag träffa dig igen någonsin så skulle jag nog fan slå ihjäl dig för de e vad du förtjänar.
Du är så patetisk och ensam och ful så du förtjänar de här verkligen , jaja orkar inte slösa mer energi på dig nu.
Sedan så va jag och mamma uppe till 6 ungefär då somnade jag gick upp 6.35 gjorde mig klar för skolan.
Drog till skolan hade samhällskunskap svenska och engelska.
SEdan gick vi och käka thai mat till lunch .
Sedan hade jag min MVG redovisning hhahhaha :D , geografi om nån vill veta.
Efter de så slutade vi och jag drog till 4 gott och köpte godis och fixa lite extra jobb till framtiden.
sedan mötte jag mamma i stan och så käka vi glass bland annat sen drog vi till mölndals bro och där hämtade cicci och raimo upp oss så drog vi till ullared för första ggn i mitt liv :D.
Hittade en guldtia på marken som jag stoppade i min strumpa och den tian gav mig fan tur hela dagen :P
Gick där inne och handlade med mamma as länge vid 8 när de stängde va vi klara hahah :P ,
sedan käka vi burger king haha :P , sedan hemfärd.
När jah kom hem drog jag ut med alam renita och edis i 5 min sen in och packa upp allt vi handlade :P ,
Nu ligger jag och käkar godis och ska snart sova för ska tydligen upp tidigt imon och åka til stan haha.
ha de bra puss och kram skumm banan <3


Kommentarer
Postat av: Carolina

Bra där gumman <3 Jag hjälper dig gärna :P

Massa Pussar & Kramar

/C

2009-09-19 @ 23:19:33
Postat av: Olsson Patric

lika snygg som vanligt :D

2009-09-20 @ 18:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0