Whaaaaaaaaaaaaat !?

Dagen börjarde ju klockrent !
vaknade en kvart innan jag skulle vakna igentligen tur nog , går ut till mamma i vardagsrummet och sätter mig då säger hon att vi ska flytta :O !
Då blir jag först lite osäker och säger haha a visst :P ,
Då visar hon mig ett papper som de stog att hon sagt upp lägenheten och att vi ska ha flyttat innan sista december.
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat the fuck !
blir tvär ledsen lipar som en bebis , planerade värsta talet igår som jag skulle säga till mamma idag om hur jag tycker att allt går för fort och att jag inte vill förstöra utan bara kunna säga de utan att hon blir ledsen .
Men de lär ju inte behövas nu när vi efter 16 år ensamma ska flytta ihop med en MAN !?
fick panik iallfall och klädde på mig och drog till bussen .
Som aldrig kom så fick ju givetvis ta nästa som gick tjugo i och jag då som började fem i kom ju jävligt mycket försent ! toppen
hade samhällskunskap men sa inte mer en 2 ord på hela lektionen lyckat !
SEdan gick vi och åt thai mat , inte så gott .
sedan tog jag en kopp te med eric wiliam och rickard och till sist så hade jag italienska och skaffa en ny kompis osm heter johannes :) , han hjälper mig med mitt ryska uttal hahah :P,
Sedan tog jag bussen hem och snacka lite mer med mamma och lipa ännu mer :(,
Sedan så skulle jah ju till kontakt familjen men åkte bara dit en stund på middag för vill ju vara hemma nu när man bara bor här en litet tag till.
Kom hem fick äta middag med den andra familjen :P , vadå dubbel liv hahah.
Nu ligger jag i sängen och tänker , Fuck this shit säger jag bara .
Snart kommer bby ner iallfall de enda bra på hela denna fucking dagen .
14 september 2009 tack för den !
puss och kram skumm banan </3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0