Dagen !

Today har jag varit hemma från skolan , av olika skäl !
Började dagen med att gå upp äta frukost iväg på ett viktigt möte med Hanna larsson inte min favorit kanske.
Sedan så gick jag hem och började ordna lite med min dator då jag känner att den är allt för slö , så jag tog bort lite saker la lite gemensamma saker i mappar där de hör hemma =p men även disk rensat ocg defragmenterat ! duktig sannah säger jag bara haha , men jag har också städat och plockat undan , dammsugit och gått med skräp , sedan så har jag också tagit ett bad och smörjt in mig bland annat ,
sedan har jag också gjort ett  geografi arbete , och lite matte :P
håller på att fixa Word till min dator så jag kan göra mina datorkunskaps uppgifter och sen är dagens att göra lista helt klar ( skööönt)
men nu till andra orsaken för att jag stanna hemma , min mormor ligger på sjukhus och ska opereras idag någonting om magsår tror jag men hon är också över 70 närmare 80 ochhon har rökt hela sitt liv , vet inte hur bra det kommer gå och är orolig över att jag kanske inte får träffa henne mer :( ,
men man hoppas ju alltid på det bästa och om allt går bra ska jag och mamma och min morbror åka och hälsa på henne på kungälvs sjukhus nu på lördag ,
nu ska resten av dagen gå åt att slappa och inte mkt mer än så vad jag vet ännu .
Puss och kram skumm banan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0