fuck you !

faAAAAAN .!
jag e så jävla trött på allt det här ,
fy fan säger jag bara .
att man ska behöva stå ut med så jävla mycket knas hela fucking tiden !
så äckligt jävla sur e jag så de finns inte ens ord för de .
innerst inne vill jag fan bara lägga mig ner och låta tårarna spruta åt alla håll,
känner mig så ensam fast jag har massa människor som vill hjälpa ,
men hur fan ska de gå till då ! hur fan ska jag kunna berätta när jag själv fan inte ens har ord för det ! !!
jag önskar jag kunde stiga in i min bubbla och stanna där varför ska jag hela tiden hålla ihop ,
jag kanske inte vill eller kan hålla ihop ,
men vad händer då !?
åååå om man bara kunde stå helt ensam och få skrika och gråta utan att få massa frågor ,
kan ni inte fatta de jag vill inte jag vill fan inte mer ,
men de e ju bara mina tankar .

Mina ögon glöder men mitt hjärta brinner ! (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0