söndag !

hej hopp , idaaaaaaaag har de inte hänt så mycket vaknade upp bredvid min käraste björn (L)
så började vi dagen med en härlig frukost för att starta dagen på bästa sätt ! [apskaft]
sedan så skulle han iväg på kalas så då skulle jag umgås med min kära mor men ist så somnade man haha !
vaknade till liv igen och gjorde mig iorning som vilken annan dag som helst :D ,
sedan hände inte mycket lite städ och lite tv / data , efter ett tag kom edis upp tog en kopp kaffe prata lite , så kom mergim upp ett tag så hade vi lite `` planering ´´ haha ,
sen så har jag faktiskt bara legat i sängen kollat favorit  filmen och slappat , även talat med folk som berör lördagen,
Nu ska jag försöka sova inte den lättaste uppgiften då man är hel sjuk har cirkus 41 graders feber väldig snuva och halsont så in i helvete samt huvudvärk [sadface].
ha de bra med er människor puss och kram skumm banan <3 .P.s. ska börja skriva mer nu ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0