Min baby fyller 18 idag :D

MIn finaste älskling (L) fyller 18 år idag !!!
-jag kan inte beskriva med ord hur jag känner för dej och jag älskar dej mer än livet ! (L) du och jag i all oändlighet !! <3  , mitt hjärta bankar för dej och det har de alltid gjort , nästan 10 år har jag haft dej vid min sida och förhoppningsvis resten av livet  <3 , du är vacker och unik och det finns ingen som du ! <3 du är min bästa vän och jag älskar dej som både kompis och pojkvän , ingen är som du <3 du kan få mig att skratta i alla situationer och jag  mår alltid bra i din närhet, <3 det finns så mycket mer att säga men igentiligen så behövs bara 3 betydelsefulla ord JaG ÄlSkAr DeJ !!! (L) grattis honey <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0